keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Seppo 10 vuotta!

Seppo täyttää tänään kokonaiset 10 vuotta! Se on jo ihan hyvä luku se. Kymmenessä vuodessa on ehtinyt jo paljon puuhastella ja räpeltää ja olla söpö.

Harvahampainen päivänsankari toivoo lahjaksi jotain herkullista, hienojakoista ruokaa.

Valitettavasti hän saa lahjaksi huomisen eläinlääkärireissun.

Ja sieltä toivottavasti terveyttä.

4 kommenttia:

  1. Onnea Seppo, kymppi on hieno ikä!
    - Riitu

    Hassua kun Seppo-setäkin on jo ihan ikäloppu!
    - Kaisla

    VastaaPoista
  2. Onnee vaan Tzepe! Sitä tarviit ku huomenna lääkäriin, senkö ontumisen takia, lopeta ontumiset! Nuori sälli oot vielä, verrattuna meikäkissaan, joo. Toivoo Viiru. P.S. Piika sano, että laittaa sulle pusun nenälle. Minun nenää ei pussailla.

    VastaaPoista
  3. Kerrankin Seppo on täysi kymppi! ; D

    VastaaPoista